Европа не сака да вози кинески автомобили

Кинеска компанија има потешкотии да најде купувачи за возилата од брендот Ora и Wey на Стариот континент

Работите не изгледаат добро за кинескиот производител на автомобили Great Wall Motors во Европа, бидејќи компанијата наводно треба да го затвори своето седиште во Минхен, Германија, отпуштајќи го целиот персонал, вклучувајќи го и менаџерскиот тим.

Моделите GWM ќе продолжат да се продаваат на постоечките европски пазари, но претходно планираното проширување во други земји се откажува.

Одлуката за затворање на европското седиште најверојатно се должи на бавната продажба на линијата на брендови Ora и Wеy на Стариот континент.

Во 2023 година, Great Wall испорача вкупно 316.018 возила на прекуокеанските пазари, но само 6.300 од нив завршија во Европа.

Производителот на автомобили неодамна ја повлече својата цел да продаде еден милион автомобили надвор од Кина од 2025 до 2030 година, наведувајќи ги „предизвикувачките услови на пазарот“.

Како што пренесува германскиот Менаџер магазин, канцелариите на Great Wall во Минхен ќе се затворат на крајот на август, а сите 100 вработени ќе бидат отпуштени.

Истиот извор сугерира дека веќе се известени вработените и партнерските компании.

И покрај лошите вести, Great Wall објави изјава за својата посветеност на постојните европски пазари, притоа признавајќи ја потребата од прилагодување во услови на нестабилниот пазар.

Во ноември 2023 година, Great Wall Motors објави консолидација на брендовите Ora и Wey во една единица GWM, соодветно преименувајќи ги нивните производи.

Во тоа време, кинескиот производител планираше да се прошири во Шпанија, Италија, Португалија, Белгија, Луксембург, Холандија, Австрија, Швајцарија, Данска, Исланд и Бугарија во 2024 година, што сега е откажано.

Од друга страна, GWM ќе ги почитува веќе воспоставените договори за партнерство во Германија, Велика Британија, Ирска и Шведска.

Затворањето на европските канцеларии значи дека целото управување сега ќе се одвива директно од седиштето во Кина.

Линијата GWM моментално ги вклучува Ora 03 (порано позната како Ora FunkyCat), како и теренците Wey 03 и 05.

Останува да се види дали европското деби на седанот Ora 07 во стилот на Panamera ќе се случи во летото 2024 година како што првично беше најавено.

Поврзани вести

Останете поврзани
36,851фановикако
11,010следбенициследете
12,358претплатницисе претплатите
Последни написи