Дојче Бан ја удвои продажбата на пиво во првите шест дена од ЕУРО 2024, соопшти националниот железнички оператор на земјата.
Европското фудбалско првенство се одржува на стадионите во 10 градови низ Германија до 14 јули.
Дојче Бан во соопштението рече дека навивачите зеле 44.588 литри пиво – двојно повеќе од вообичаената количина – што било купено во возовите помеѓу 14 и 19 јуни. Ова е во прилог на алкохолот што им се доставува на возовите од надворешни добавувачи.
Поради турнирот, се зголеми и продажбата на грицки и пијалоци, со 63 отсто зголемена побарувачка за кифлички со колбаси.
Еден од главните спонзори на Еуро 2024, Дојче Бан објави дека повеќе од три милиони луѓе ги користеле неговите брзи ICE и меѓуградски возови во првите шест дена од турнирот, вклучително и илјадници фудбалски фанови.