Енди Палмер, претседател на британскиот стартап Брил Пауер, го истакна императивот на производителите на автомобили да се фокусираат на возила со пристапни цени или да ризикуваат да го загубат пазарот пред кинеските производители. Производите на Brill Power, според Палмер, имаат потенцијал да го зголемат опсегот на ЕВ за 60 проценти и да овозможат употреба на помали, поевтини батерии, решавајќи критична компонента на трошоците, пишува Zimo.
Renault има за цел да постигне намалување на трошоците за 40 проценти за своите електрични возила, усогласувајќи се со целта на целата индустрија за еднаквост на цените со традиционалните модели на фосилни горива. Stellantis во соработка со кинеската CATL основа европска фабрика за производство на поевтини LFP батерии. Фолксваген и Тесла заеднички развиваат електрични возила во вредност од 25.000 евра за да ја задоволат побарувачката за попристапни електрични опции.
Винсент Плувинаџ, извршен директор на OneD Battery Sciences, го истакна фокусот на целата автомобилска индустрија на намалување на трошоците за време на состаноците со купувачите на европските производители на автомобили, наведувајќи дека намалувањето на трошоците сега е поважно од било што друго. Иновативниот пристап на OneD вклучува инкорпорирање на силиконски наножици во графитниот аноден материјал за EV батеријата, што резултира со намалување на тежината на батеријата за 20 проценти за истиот опсег на возилото.
Veekim, со седиште во германскиот град Ходенхаген, разви EV мотор кој користи феритни магнети наместо елементи од ретка земја, со цел да ги намали трошоците за 20 проценти. Мотивацијата зад ваквите напори е да се намали зависноста од овие ретки материјали, кои во голема мера се контролирани од Кина.
Холандскиот производител на полупроводници NXP работи со производителите на автомобили за да го намали бројот на електронски контролни единици во електричните возила. Сименс воведе дигитална двојна софтверска симулација за да го намали скапото време за развој на електрични возила на половина.
Пристигнувањето на поевтини електрични возила од кинеските производители ги поттикна европските и американските производители на автомобили да бараат поевтини опции за производство. GM, која има корист од субвенциите во Законот за намалување на инфлацијата, планира да го лансира фејслифтираниот Bolt EV во 2025 година, две години порано од првично планираното. Ford има за цел да ги намали трошоците со зголемување на „in-sourcing“ на делови за 50 проценти, пишува Zimo.
Производителите на автомобили од високата класа, како што е Our Next Energy (ONE) со седиште во Мичиген, исто така се залагаат за пониски трошоци за EV. ONE развива батерија со поевтина LFP технологија за да обезбеди ист опсег на електрично возење по половина цена.
Добавувачите, препознавајќи ја предноста на производителите на автомобили за исплатливи компоненти, иновираат за да ги намалат трошоците за производство. CelLink разви ламинат за замена на кабелските приклучоци, поедноставувајќи ги производните процеси. Адионикс, израелски стартап, откри порозни, тродимензионални бакарни и алуминиумски електроди материјали за батерии кои ветуваат побрзо полнење и 30-кратно зголемување на опсегот на EV, усогласувајќи се со фокусирањето на производителите на автомобили на пониски трошоци.