Мекдоналдс објави дека ќе потроши 100 милиони долари за да ја зголеми продажбата откако епидемијата предизвикана од бактеријата ешерихија коли ги исплаши клиентите и предизвика пад на бизнисот на компанијата во САД.
Американскиот ланец ресторани за брза храна објави дека контроверзните хамбургери „квотер паундер“ сега се враќаат на менијата низ целата земја и дека компанијата ги инвестира споменатите пари во маркетинг и други програми за да ја врати довербата на клиентите, објави Блумберг.
Продажбата на Мекдоналдс е во неволја откако американскиот Центар за контрола и превенција на болести (ЦДЦ) објави во октомври дека истражува епидемија на ешерихија коли за која се верува дека беше предизвикана од свеж исечен кромид на врвот на хамбургерите.
Поради бактериска епидемија, едно лице почина, додека повеќе од 100 луѓе се разболеа, па ланецот за брза храна го повлече „квотер паундер“ од 20 отсто од околу 13.000 продавници во САД.
Според податоците на Блумберг, продажбата на крајот на октомври паднала за речиси 12 отсто во однос на претходната недела, по што почнале скромно да се зголемува, но се уште е во пад во однос на периодот пред една година.
Акциите на Мекдоналдс паднаа за околу седум отсто од објавувањето на епидемијата, што резултираше со губење на речиси сите приходи на компанијата од почетокот на годината, пренесува Танјуг.
Епидемијата на E. coli дојде кога компанијата се обиде да ја зголеми продажбата со промоции и длабоки попусти, а оброкот од 5 долари од Мекдоналдс имаше добар одзив кај американските клиенти со ниски приходи и го зголеми бројот на гости во третиот квартал, пред пресвртот предизвикан од ешерихија коли. ЦДЦ објави дека 104 луѓе во 14 американски држави се заразиле со бактеријата.
Управата за храна и лекови во понеделникот соопшти дека нема причина за постојана загриженост за безбедноста на храната по избувнувањето на ешерихија коли во рестораните на Мекдоналдс.