Германскиот производител ги прекина преговорите со Французите, што значи дека сега можеби ќе треба да работи независно за да развие сопствено електрично возило со поволна цена. Renault ќе продолжи со проектот електрично возило Twingo, чија продажба треба да започне во 2026 година.
Двете компании одбија да ги коментираат наводите, но Германците потврдија дека сè уште ги проучуваат нивните опции за развој и лансирање на евтино возило на батерии со градски формат.
И Renault и VW се надеваа дека поделбата на работата ќе ги намали трошоците, кои се клучна пречка за европските производители на автомобили соочени со поевтините автомобили од Кина. Сепак, по неколкумесечни преговори, овие компании не успеаја да постигнат договор, пишува Automotive News Europe повикувајќи се на два неименувани извори.
Еден од изворите вели дека договорот бил многу блиску до реализација, но дека Германците биле тие кои ги напуштиле преговорите и со тоа решиле да тргнат по независен пат во развојот на сопствен автомобил. Можеби во меѓувреме ќе најдат поповолна опција или партнер со кој ќе го реализираат овој проект.
Извршниот директор на Рено, Лука де Мео, потврди на Саемот за автомобили во Женева во февруари дека францускиот производител е во преговори со Фолксваген за партнерство за развој на евтин електричен миникар. Де Мео тогаш изјави и дека Рено истовремено разговара со други потенцијални партнери, без да ги именува и дека ќе продолжи со проектот со или без нив. Renault планира да лансира целосно ново електрично Twingo веќе во 2026 година со целна цена под 20.000 евра.
Извршниот директор на германската марка, Томас Шефер, претходно изјави дека е отворен за партнерства што ќе помогнат да се намали малопродажната цена на новиот мал EV под 20.000 евра. Volkswagen заостанува во трката за мали електрични автомобили за да им се спротивстави на конвенционалните SUS модели по цена, за да избегне губење на пазарот од кинеските компании кои допрва треба да го заземат европскиот пазар со евтини електрични возила.