Дека српскиот пазар му е многу привлечен потврди и германскиот трговски ланец TEDi, кој веќе неколку години има регистрирана филијала во Србија.
На прашањето на порталот Retail Serbia дали можат да дадат приближно време за влез на српскиот пазар, од компанијата соопштија дека нема временска рамка за влез во Србија, но дека секако следат атрактивни пазари во Европа кои се во интерес на компанијата да го прошири својот бизнис меѓу кој е и Србија.
„TEDi е водечки ланец на продавници за непрехранбени производи во Европа. Компанијата постојано расте и моментално има над 3.000 продавници со повеќе од 30.000 вработени. Застапени сме во 15 европски земји: Германија, Австрија, Словенија, Словачка, Шпанија, Хрватска, Италија, Полска, Чешка, Унгарија, Романија, Португалија, Бугарија, Франција и Белгија“, додаваат од компанијата за порталот Retail Serbia.
Германскиот малопродажен синџир TEDi е основан во 2004 година во Дизелдорф, а до крајот на истата година имаше вкупно 120 отворени филијали низ Германија. Веќе во 2006 година беа отворени 400 филијали и познатата маскота плишано мече (TEDi-Bär) почна да ги придружува. Неколку години подоцна, во 2011 година, беше отворена првата филијала надвор од Германија, во Грац, Австрија. Така започна ширењето низ Европа, до денес имаат филијали во 15 европски земји.
TEDi во својот асортиман на клиентите им нуди играчки, предмети за домаќинството, додатоци за домашни миленици, украсни украси, облека, сезонска програма, модни додатоци, козметика, слатки…