PayPal, еден од првите и најзначајните играчи во просторот за дигитални плаќања и петта најприфатена опција за плаќање зад сите главни кредитни картички, досега имаше солидна година. Приходите за девет месеци од услугата за онлајн плаќања се зголемени за 1,6 милијарди долари на годишно ниво, а вкупниот обем на плаќања е зголемен за 12 проценти на годишно ниво. Но, бројот на корисници на PayPal е намален.
Според податоците презентирани од AltIndex.com, PayPal изгуби седум милиони активни корисници за девет месеци од оваа година. Ова е најголемиот пад во историјата на платформата.
Во изминатите 25 години, PayPal им обезбеди на бизнисите и на потрошувачите алтернативен начин за управување со меѓународните плаќања. Сепак, се чини дека популарноста на платформата почна да опаѓа.
Според Statista и официјалните податоци на компанијата, PayPal имал околу 305 милиони активни корисници на крајот на 2019 година. По пандемијата на коронавирус, која генерално го поттикна порастот на дигиталните плаќања, бројот на корисници на PayPal скокна за 40 проценти на 426 милиони. Позитивниот тренд продолжи во текот на 2022 година, а услугата достигна рекордно ниво од 435 милиони корисници во четвртиот квартал од 2022 година. Но, работите се сменија оваа година, кога се повеќе луѓе почнаа да ги деактивираат своите PayPal сметки.