Во мај, BMW го „потресе“ автомобилскиот свет со презентацијата на прекрасниот модел Speedtop, а секој примерок планиран за производство веќе е резервиран долго време.
Во ерата кога, според многумина, речиси секој нов BMW изгледа полошо од оној што го заменува, Speedtop покажа дека дизајнерите на германскиот гигант сè уште знаат како да дизајнираат вистинско ремек-дело. Со оглед на неговиот изглед, не е ни чудо што Speedtop привлече голем интерес од првиот момент кога „ја виде светлината на денот“.
За време на финансискиот извештај, извршниот директор на BMW, Оливер Ципсе, потврди дека сите 70 планирани примероци од моделот Speedtop се веќе распродадени „веднаш“ по презентацијата на брегот на езерото Комо во мај.
BMW јавно не ја објави цената на Speedtop, но Ципсе рече дека секој примерок е продаден „во ценовен опсег што никогаш порано не е виден“ за оваа компанија. БМВ Блог наведува дека почетната цена била околу 500.000 евра, приближно исто како и за Скајтоп, кој е ограничен на 50 примероци.
Спидтоп ја користи платформата на БМВ Серија 8 и е напојуван од истиот 4,4-литарски V8 двоен турбо мотор што се наоѓа во моделот М8 Компетиција, кој развива 625 КС и 750 Nm вртежен момент.
Однадвор, моделот изгледа како четворосед, но всушност е двосед, за кој БМВ вели дека е дизајниран за „викенди“. На задниот дел има простор за багаж обложен со плишана кожа, која вклучува амбиентално осветлување и сет торби од италијанската компанија Скедони.
Со оглед на успехот на Спидтоп, не би било изненадување ако БМВ работи на некои поскапи модели со ограничено издание. Минатиот месец, одделот М на БМВ потврди дека добил „зелено светло“ за развој на свој модел од „мала серија“ модели по примерот на Скајтоп и Спидтоп.