Citroen C3 предизвикува хаос во индустријата, се продава над сите очекувања

Беше долг пат, но францускиот бренд конечно го постигна она што изгледаше невозможно. Накратко, новиот C3 е огромен успех за целата групација, толку многу што производителот се бори да ги исполни роковите за испорака низ цела Европа.

Citroen се трансформираше доста во последната деценија. Францускиот бренд не само што продолжи да ги поместува границите на својот прифатлив бизнис модел на невидени нивоа, туку и го забрза воведувањето на електрични автомобили во секој пазарен сегмент во кој работи.

Француската компанија успеа да постигне нешто што многумина го сметаат за невозможно: да ги популаризира возилата со нулта емисија на еден од најпредизвикувачките пазари, сегментот Б.

Сега тој бизнис модел се враќа повеќекратно, а за тоа имаше само една причина. Брендот продаде над 100.000 единици од моделот C3 низ целиот европски континент за само осум месеци благодарение на комбинација од фактори кои покажуваат дека висок степен на удобност, технологија и ефикасност е можен по разумна цена.

Филозофијата на Citroen отиде многу подалеку со агресивна политика на цени и повеќе од дарежливи попусти. Но, тие денови се завршени, кога заменетиот Карлос Таварес воведе политика на продажба без попуст. Citroen беше еден од брендовите што веднаш забележа значителен пад на продажбата, а сега не станува збор за враќање на таа продажба, туку за тоа што производителот ја пронајде совршената формула за да избегне загуби. C3 е профитабилен и го докажува тоа со постигнување рекорд во продажбата.

Моделот стана уште попопуларен во последните месеци поради пристигнувањето на една од попристапните електрични верзии. Бензинскиот C3, кој може да се купи за околу 15.000 евра, како и електричниот e-C3 за помалку од 20.000 евра, ја стимулираа побарувачката далеку над производствениот капацитет доделен на фабриката во Трнава. Словачката фабрика работи со максимален капацитет и не може да прима повеќе нарачки, па затоа времето на испорака се зголемува.

И покрај цената, Citroen C3 е профитабилен модел. Кој би помислил дека клиентите ќе мора да чекаат шест месеци за испорака ако не беа проблеми со снабдувањето со делови како микрочипови? Citroen и Stellantis имаат намера да ја искористат максимално оваа ситуација, па затоа Stellantis го прошири производството на моделот во својата фабрика во Крагуевац, Србија, издвојувајќи дополнителни 40.000 единици годишно, со што годишното производство на C3 ќе достигне 300.000 единици.

Ксавиер Шардон, новиот шеф на Citroen, нагласи дека позицијата на францускиот бренд е солидна, но сепак значително под нивото пред пандемијата поради жестоката конкуренција од истите редови. Сепак, Citroen е еден од брендовите што ќе ја завршат 2025 година со значително зголемување на продажбата до (32% во октомври) и со два јасни придонеси за овој успех: C3 и C3 Aircross. Првиот е успешен, но неговата SUV варијанта е уште поуспешна, со зголемување на продажбата од 519 проценти.

Поврзани вести

Останете поврзани
36,851фановикако
12,358следбенициследете
Последни написи