Од 1 јануари бесплатен јавен превоз во Белград за сите

Градоначалникот на Белград, Александар Шапиќ, најави дека јавниот превоз во Белград ќе биде бесплатен за сите од 1 јануари 2025 година.

„Од 1 јануари 2025 година целиот јавен превоз во Белград ќе биде бесплатен. Така, веќе никој нема да мора да плаќа билет. Нема веќе месечни, годишни или попусти“, објави Шапиќ на прес-конференција во Стариот дворец.

Тој рече дека со оваа социјална мерка Градот Белград станува лидер во јавниот превоз и дека ќе биде единствениот град во Европа со повеќе од половина милион жители каде што јавниот превоз е бесплатен.

Шапиќ најави дека до 2027 година ќе се обнови целиот возен парк на јавен превоз – сите автобуси, сите трамваи и сите тролејбуси.

„До крајот на 2025 година нема да има автобус постар од две години на улиците. Еве ни доаѓаат сините автобуси, ќе бидат сини, ќе бидат нови. Најважно, доаѓаат, сега имаме 40, 50, доаѓаат и ќе доаѓаат за цела 2025 година. До крајот на 2025 година нема да има возила постари од две години, па дури и тие две или две и пол години ќе бидат само оние што ги купивме на крајот на 2022 година, бидејќи штета што не ги користиме тие возила затоа што се навистина нови. Сите останати ќе бидат од 2023 и 2024 година“, изјави Шапиќ.

Тој потсети дека во текот на наредната година ќе почне да пристигнува првиот од 25-те трамваи што Градот ги купи од турска Бозонкаја.

„И, до крајот на 27. си поставивме задача да обезбедиме средства за сите тролејбуси, тоа се 100 тролејбуси и другите 100 трамваи или 120 трамваи, ќе ги купиме, ќе видиме дали нешто преку јавно-приватно партнерство, дали нешто ќе обезбедиме. „Најважно е новите возила што е можно побрзо да се набават на најповолен начин“, рече тој.

Шапиќ истакна и дека приватните превозници кои работат во Белград веќе 30 години сега се обврзани да купат нови возила за прв пат.

Кога станува збор за сообраќајниот метеж, Шапиќ потсети дека во изминатите десет години бројот на автомобили во Белград се зголемил за 250.000.

Градот, како што наведе, ќе се обиде максимално да се справи со гужвите со проширување на улиците и булеварите, но нагласи дека посериозно сообраќајно олеснување ќе следи дури по изградбата на метрото.

Поврзани вести

Останете поврзани
36,851фановикако
11,010следбенициследете
12,358претплатницисе претплатите
Последни написи