Акциите на Nike паднаа за дури 11 отсто во тргувањето после работното време во четвртокот, откако беше соопштено дека се очекува поголем пад од очекуваниот на приходите во наредната година.
Компанијата соопшти дека очекува пад на приходите во 2025 година, вклучително и очекуваниот пад од 10% во првиот квартал. Nike првично предвиде раст на вкупната продажба во 2025 година.
Правецот се одразува од континуираниот тренд од четвртиот квартал на Nike од фискалната 2024 година, за кој производителот извести по затворањето на пазарот во четвртокот.
Компанијата соопшти дека кварталните приходи во четвртиот квартал паднале за 2 отсто во однос на претходната година на 12,61 милијарди долари, а тоа е под проценката на Волстрит од 12,86 милијарди долари.
Во меѓувреме, заработката на Nike од 0,99 долари по акција ги надмина очекувањата на аналитичарите од 0,66 долари. Продажбата на компанијата на потрошувачите падна за 8 отсто во однос на истиот квартал минатата година на 5,1 милијарди долари.
„Фискалната 2025 година ќе биде преодна година за нашиот бизнис“, рече извршниот директор на „Најк“, Џон Донаху за време на повикот за заработка на компанијата.
Брендот се обидува повторно да го придвижи растот на продажбата во досега неуспешната година за акциите. Аналитичарот на Morningstar Equity, Дејвид Шварц, рече дека продажбата е „прилично слаба“ и дека главната грижа била поради објавата.
Бруто маржата на „Најк“ се зголеми на 44,7 отсто во четвртиот квартал, во споредба со 43,6 отсто во истиот период пред една година, но беше под очекувањата на аналитичарите од 45,3 отсто.
Акциите на компанијата со објавата влегоа во пад за повеќе од 17 отсто во однос на пред една година, што е многу помалку од добивката од 26 отсто на S&P 500, бидејќи инвеститорите станаа претпазливи поради забавувањето на растот на трговијата на мало.