Приходите од мобилните игри ќе достигнат 92,6 милијарди долари оваа година

Годинава глобалниот приход од мобилните игри ќе изнесува 92,6 милијарди долари, што е 49 отсто од вкупниот приход од видео игрите, три пати повеќе од компјутерските игри и речиси двојно повеќе од приходите на конзолите. Податоците се од прогнозата на Newzoo, светски лидер во податоци за индустријата за игри.

Иако дури и оние кои не се запознаени со игри знаат за најпознатите игри како Fortnite, Super Mario, Zelda или Call of Duty, или поради културното влијание на споменатите франшизи или нивниот финансиски успех, многу мобилни игри имаат тенденција да летаат под радарот. дури и ако остваруваат големи приходи.

Најголем приход на продавниците за игри на Google Play и Apple минатата година остварил Honor of Kings во износ од 1,8 милијарди долари. Следи PUBG Mobile со 1,5 милијарди долари и Genshin Impact со приход од 1,3 милијарди долари. Четвртото место во рангирањето на најпрофитабилните го држи Candy Crush Saga со речиси милијарда приходи, потоа Roblox, потоа Coin Master и Pokemon GO и Romance of the Three Kingdoms.

Не е изненадувачки што многу од овие игри се развиени во Кина каде што мобилните игри се пораспространети отколку игрите со компјутер или конзоли, но интересно е што Tencent, компанијата зад Honor of Kings и PUBG Mobile, заработи седум милијарди долари само минатата година со својот мобилен телефон. игри. Сепак, мобилните игри, особено оние кои во голема мера се потпираат на купувањата во играта, не се без надзор. Некои експерти ги споредуваат повеќе со коцкање, со зависната природа на играњето, а во некои случаи, потребата да се купи валута во играта за да се стекне предност во однос на другите играчи, и многуте фактори на ризик особено привлечни за помладата публика.

Поврзани вести

Останете поврзани
36,851фановикако
11,010следбенициследете
12,358претплатницисе претплатите
Последни написи