Во фабриката на Фолксваген во Штесен, Германија, на крајот на месецот ќе бидат укинати 900 работни места.
Тоа е крај на производството на еден модел на Фолксваген на таа локација.
Поради блискиот крај на производството на класичниот VW Transporter, на крајот на јуни во фабриката во Хановер ќе бидат укинати 900 привремени работни места, јавуваат германските медиуми, а пренесува магазинот Phoenix.
Договорите за користење на работниците на определено време, кои истекуваат на крајот на месецот, нема да се продолжат. Портпаролката го потврди ова за германската новинска агенција (dpa) во средата. Причината за ова е што производството на Transporter T6.1 завршува на крајот на јуни.
Употребата на привремени работници беше планирана од самиот почеток за ограничен временски период за финално производство на моделот со цел да се обучи постојаната работна сила за нови модели како што е електричниот Bulli ID Buzz.
„Привремената работа е важен инструмент на флексибилност за нашата индустрија – во моменти на врвна потрошувачка или, како што е моментално, во проекти за трансформација“, рече портпаролката. „Користењето на привремените работници беше планирано од почеток и ограничено до летото 2024 година.
VW не планира да ја намали својата основна работна сила
Портпаролката нагласи дека нема да има намалување на бројот на вработени на неопределено време. Околу 300 привремено вработени добија договор на уште една година. Има и околу 200 привремени работници кои ќе бидат задржани по 30 јуни, јавуваат германските медиуми.
VW Nutzfahrzeuge го прекинува производството на моделот T6.1 бидејќи моделот повеќе не ги исполнува стандардите за сајбер безбедност кои ќе важат од јули. VW неодамна објави голема побарувачка за моделот, кој треба да се произведе пред рокот.
Моделот наследник е развиен заедно со Форд, а исто така го произведува партнерот во неговата фабрика во Турција. До денес, T6.1 е најпопуларниот модел во Хановер. Откако ќе се прекине производството на овој модел, ќе продолжи производството на моделот Bulli ID.