Продажбата на овој пијалок значително опадна

Продажбата на шампањ драстично опадна во првата половина од годината бидејќи граѓаните трошеа помалку, а трговците складираа залихи, соопштија денеска производителите, порачувајќи им на лозарите да берат помалку грозје.

Во периодот од јануари до јуни, производителите продале 106,7 милиони шишиња шампањ, за 15,2 отсто помалку од лани.

„Тмурната глобална геополитичка и економска ситуација, како и инфлацијата штетат на личната потрошувачка“, рече Дејвид Шатилон, претседател на лобистичката асоцијација „Куќите на шампањот“, во изјавата објавена од здружението на производители „Comitee Champagne“. Тие продаваат акции што трговците ги акумулирале во 2021 и 2022 година, додаде Шатијон.

Овогодинешната жетва во Шампањ беше оштетена од лошите временски услови, вклучително и мразот и влажноста, кои го фаворизираа развојот на мувлата, објави здружението. Поради тоа, производителите одредиле максимален принос на грозје од 10.000 килограми по хектар, што е за 12,3 отсто помал од лани, пишува Индекс.

Шампањот, за разлика од другите вина, најчесто е комбинација од неколку берби. Залихите се обновуваат во добри години и може да ја компензира послабата жетва.

Мразот и мувлата ја оштетија жетвата во Шампањ во 2021 година, кога приносот беше 25 пати помал од петгодишниот просек и најмалку грозје собрано во последните 35 години. Жетвата обично започнува околу 10 септември. Здружението на производители не објави прогноза за продажба и извоз за оваа година.

Бизнис 365 работа

Поврзани вести

Останете поврзани
36,851фановикако
11,010следбенициследете
12,358претплатницисе претплатите
Последни написи