Продажбата на Nestlé во првите девет месеци од оваа година изнесува 68,8 милијарди швајцарски франци. И покрај историски високиот раст на цените, продажбата падна за 0,4% во однос на истиот период лани.
Во првите девет месеци од оваа година, најголемата светска компанија за прехранбени производи, Нестле, оствари органски раст од 7,8%, со пораст на цените од 8,4%. Според објавувањето на финансиските резултати, раст е остварен во речиси сите географски области и категории. Сепак, Nestlé ги заврши првите девет месеци од оваа година со 0,4% помал приход од продажба во однос на истиот период минатата година, остварувајќи 68,8 милијарди швајцарски франци.
Во годината на висок раст на цените на храната, овој гигант, кој вработува речиси 300 илјади луѓе, очекува органски раст на продажбата меѓу 7 и 8% и основна оперативна профитна маржа меѓу 17,0 и 17,5%. Заработката по акција треба да расте меѓу 6 и 10%.
Марк Шнајдер, извршен директор на Нестле, рече дека растот е поттикнат од историски високата инфлација, односно растот на цените, но и од различноста на портфолиото и понудата. „Ги гледаме придобивките од иницијативите за оптимизација на портфолиото и зголемувањето на маркетинг инвестициите во нашите основни брендови. Овие чекори се основата на нашето верување дека реалниот домашен раст ќе стане позитивен во втората половина од годината и дека тој повторно ќе стане главен двигател на растот во иднина“, вели Шнајдер. Тој додава дека компанијата вложува големи напори да ги насочи потрошувачите кон урамнотежена исхрана. Затоа, посочува, на предната страна на пакувањето Нестле дава јасни упатства за порциите, транспарентно е во однос на нутритивните вредности и слично. „Исто така, поставена е амбициозна цел да се зголеми продажбата на повеќе хранливи производи за 20 до 25 милијарди CHF до 2030 година“, вели извршниот директор на Nestlé.