Новата технологија на австриската компанија ги намалува турбуленциите за време на летовите за повеќе од 80 проценти

Секој што патува, без разлика на средствата, сака удобно и безбедно возење. Ова важи и за авионските летови, но турбуленциите можат да бидат штетни за авионот и патниците. Причината за турбуленциите обично е разликата во атмосферскиот притисок, протокот на воздух, воздухот околу планините, студените и топлите фронтови и грмотевиците.

Некои студии покажаа дека турбуленциите се зголемуваат поради климатските промени, но една австриска компанија тврди дека развила систем кој поефикасно го решава овој проблем. Станува збор за компанијата Turbulence Solutions со седиште во Виена, која има намера да ги намали последиците од турбуленциите со следење, прогнозирање и контролирање на ситуацијата со помош на сензори.

Системот наречен Turbulence Cancelling може да ја намали турбуленцијата што ја чувствуваат патниците за повеќе од 80 проценти. Овој систем се состои од две шипки долги два метри, кои се опремени со сензори и фиксирани на крилата на авионот. Опремата детектира мали флуктуации на воздушниот притисок на различни делови од трупот и ги прилагодува крилата врз основа на овие податоци. Слична функција имаат и птичјите пердуви, кои овозможуваат стабилизација во воздухот.

Собраните податоци се внесуваат преку Програмата за сузбивање турбуленции, што резултира со противтежа во милисекунди.

„Воздушниот притисок се мери поинаку, така што можеме да ја прочитаме насоката на протокот на воздухот. Врз основа на протокот на воздух, можеме да предвидиме во која насока ќе има турбуленции, како и нивната големина“, изјави Ив Ремлер, проект менаџер на Turbulence Solutions.

Технологијата е наменета за употреба за време на летот, а не за полетување и слетување. Според компанијата, пробните летови на демонстративни авиони со екипаж веќе потврдиле позитивни ефекти, а технологијата помогнала да се намалат турбулентните оптоварувања што ги чувствуваат патниците за повеќе од 80 проценти.

Постојаните прилагодувања што ги прави системот се различни од оние што ги прави пилотот, така што тие можат да се откажат во секое време и не се мешаат со стандардните контроли на летот.

Истражувањето покажа дека турбуленциите се зголемиле за 55 отсто над Северниот Атлантик помеѓу 1979 и 2020 година. Поради ова, авиокомпаниите треба да планираат и да работат околу турбуленциите, што ја чини индустријата помеѓу 150 и 500 милиони долари годишно само во САД. Покрај заобиколувањата и помалите брзини, се зголемуваат и трошоците за одржување на авионите. Затоа, технологиите како онаа развиена од Turbulence Solutions стануваат неопходни за борба против овој растечки феномен.

Поврзани вести

Останете поврзани
36,851фановикако
11,010следбенициследете
12,358претплатницисе претплатите
Последни написи