Нетфликс ги надмина очекувањата на инвеститорите со прилив од 13 милиони нови претплатници во последниот квартал од годината, намалувајќи ги стравувањата дека репресијата за споделување лозинки ќе ѝ нанесе повеќе штета отколку корист на платформата за стриминг.
Скокот на бројот на претплатници потсети на динамиката последен пат забележана за време на пандемијата. Гледачите се собраа да гледаат емисии како „Круната“ и „Бекам“, кои помогнаа да се зголеми базата на претплатници на услугата на 260 милиони.
Компанијата објави пораст на оперативните приходи на 1,5 милијарди долари во кварталот, од 550 милиони долари една година порано. Во 2023 година, платформата повлекува линија со 12,5 отсто повеќе дарежливи приходи, силно закрепнување во споредба со 2022 година, која беше обележана со голем одлив на претплатници што ја разниша довербата на инвеститорите во бизнис моделот, пишува ФТ.
Компанијата очекува консолидација меѓу традиционалните забавни компании, но нема намера да биде купувач. „Нашето мото е да градиме, а не да купуваме“, рече Спенсер Нојман, главен финансиски директор. Компанијата очекува „здрав двоцифрен“ раст на приходите за целата година. Со добра динамика влегуваме во 2024 година“, се наведува во писмото до акционерите.
Нетфликс посочува дека планира да го изгради својот адвертајзинг бизнис оваа година и да работи на подобрување на квалитетот на понудата на филмови и серии. Ко-извршниот директор Грег Питерс очекува континуирани придобивки од иницијативата да се обесхрабри споделувањето лозинки. „Ќе продолжиме да го подобруваме тој мотор и тоа ќе го подобри нашиот раст во годините што доаѓаат, не само во 2024 година“, рече Питерс, додавајќи дека ќе продолжи да ги зголемува цените оваа година.