Групацијата Хилтон е највредниот хотелски бренд во светот, со проценета вредност од 11,7 милијарди долари, покажуваат податоците на Brand Finance, пишува Investor.
Второто место на рангирањето на највредните хотелски брендови на Brand Finance е Хајат, со вредност од 6,1 милијарди долари.
На трето место е и американскиот бренд Хемптон со проценета вредност од 4,3 милијарди, четврти е Мериот (3,1 милијарди долари), а топ 5 ја комплетира кинеската групација Шангри-Ла која вреди 2,1 милијарди долари.
Од седмото до деветтото место повторно се американски хотелски компании: DoubleTree (2 милијарди долари), Sheraton (1,6 милијарди долари) и Embassy Suites (1,4 милијарди долари).
Топ 10 ја комплетира британскиот InterContinental кој вреди 1,2 милијарди долари.