Германците со години во сабота оделе во супермаркет и го правеле својот „голем шопинг“ во супермаркет.
Но, според новото истражување, и Германците се промениле и не пазарат толку многу во сабота како во другите денови. Најпопуларен ден за пазарење е – понеделник.
Ова го покажа најновата анализа на апликацијата за брошура KaufDa. Дигиталниот асистент за купување го оценуваше однесувањето на клиентите при користење на продавници и онлајн понуди.
„Понеделник и недела се најпрометните денови за прашања и активности. Корисниците ги користат овие денови за да се подготват за неделно купување. Тие се особено активни помеѓу 9 и 12 часот и во 20 часот. Ова покажува дека клиентите ги планираат своите купувања стратешки и конкретно ги бараат најдобрите понуди “, рече Кира Холман од КауфДа.
Според анализата на КауфДа, Германците најчесто купуваат во понеделник, потоа во сабота, потоа во вторник и на крајот во петок.
Во последните две недели супермаркетите и дисконтите имаа во просек по 290 производи на понуда. Доколку се земе предвид попустот на производите со краток рок на траење пред викенд, најголемиот попуст е во сабота.