Како омилени брендови за храна си играат умствени игри со купувачите

Компаниите за храна се чини дека играат некои сериозни умствени игри со потрошувачите во последните неколку години.

Имено, нешто што секогаш сте уживале да го јадете одеднаш почнува да има малку поинаков вкус или чувствувате дека порциите се помали. Постои прилично голема веројатност дека не сте единствените со такво искуство.

Бидејќи прехранбените компании имаа значително зголемување на трошоците за производство во последните неколку години, многумина користеа две подмолни стратегии, сè со цел да избегнат непопуларни зголемувања на цените на нивните производи. Тие две стратегии се шринкфлација и скимпфлација.

Шринкфлација е намалување на количината на производот, притоа задржувајќи ја цената, додека скимпфлацијата е суптилна замена со поевтини состојки со цел да се намалат трошоците за производство. Двете тактики предизвикаа незадоволство кај потрошувачите кои се чувствуваат измамени.

Меѓу оние кои ги користеле овие стратегии во Соединетите Американски Држави е глобалниот ланец на ресторани за брза храна Мекдоналдс. Откако потрошувачите почнаа да се жалат и откако претходно споменатиот синџир ресторани за брза храна и другите беа погодени од намалување на приходите, Мекдоналдс вети дека ќе биде повнимателен.

Дополнително, некои компании ветија дека ќе ги користат состојките што првично ги користеле за нивните производи, односно дури и ќе ја зголемат количината во амбалажата. Зголемувањето на количината, притоа задржувајќи ја цената, може да биде последица на високите профитни маржи, пишува CNN.

Поврзани вести

Останете поврзани
36,851фановикако
11,010следбенициследете
12,358претплатницисе претплатите
Последни написи