Данската бродска група А.П. Moller-Maersk објави остар пад на профитот и приходите во третиот квартал во петокот и најави дека ќе укине 10.000 работни места поради пониските цени на товарот и послабата побарувачка за транспорт со контејнери.
Нивниот приход во периодот од јули до септември е речиси половина од истиот период лани и намален за 12,1 милијарди долари. Остриот пад е проследен со преполовување на приходите во поморскиот транспорт, со 58 проценти пониска цена на товарот, што беше само малку ублажено со зголемувањето на обемот на превезениот товар, за пет проценти.
Нето добивката речиси се стопи, од 8,9 милијарди долари на само 554 милиони долари. Заработката пред камати, даноци, амортизација и амортизација е намалена за 83 отсто, на 1,9 милијарди долари.
Пад на светската побарувачка
„Нашиот сектор се соочува со нова нормала која се карактеризира со намалена побарувачка, враќање на цените на историски нивоа и инфлациски притисок врз нашата база на трошоци“, рече извршниот директор Винсент Клер во изјавата.
Просечната товарна стапка во поморскиот транспорт е преполовена во однос на третиот квартал од минатата година. „Од летото, сведоци сме на прекумерен капацитет во повеќето региони што доведе до пад на цените и не гледаме речиси никакви индикации за рециклирање или празен òд на бродовите“, додаде Клер.
Групата веќе предупреди во август дека очекува поостар пад на глобалната побарувачка за контејнерски превоз оваа година поради слабиот економски раст и продажбата на залихи по пандемијата на Ковид.
Ќе ги намалат трошоците
Тие во петокот објавија дека ќе ја намалат својата работна сила од 110.000 во јануари на помалку од 100.000 до крајот на годината, што би требало да ги намали трошоците во 2024 година за 600 милиони долари. Тие планираат да го резервираат еднократниот трошок за реструктуирање од 350 милиони долари главно оваа година.
Тие го потврдија прогнозниот опсег за овогодинешниот приход и оперативниот профит, но сега очекуваат тој да биде на долниот дел од него. Компанијата очекува основна заработка пред камата, даноци, амортизација и амортизација (EBITDA) во опсег од 9,5 милијарди долари до 11 милијарди долари и основна заработка пред камата и даноци помеѓу 3,5 милијарди и пет милијарди долари.
Сепак, тие предвидуваат нешто поблаг пад на обемот на светскиот транспорт со контејнерски карго, за 0,5 до 2 отсто. Досега очекуваа пад во опсег од еден до четири проценти.
извор: Telegram.hr