„Белградско метро и воз“ во официјална посета на Кина

Делегацијата на ПУК „Белградско метро и воз“, предводена од директорот Андреј Младеновиќ, е во официјална посета на Кина.

На првиот ден од посетата, во седиштето на компанијата PowerChina во Пекинг, еден од водечките светски изведувачи во областа на инфраструктурата, енергетиката и градежништвото, беа одржани низа состаноци.

Оваа реномирана кинеска компанија е главен изведувач за изградба на Линија 1 на белградското метро. За време на посетата, беше истакната важноста на трите стратешки договори потпишани досега со оваа компанија, со вкупна вредност од околу една милијарда евра, објави „Белградско метро и воз“.

Договорот за Депо Макис вклучува изградба на оперативен контролен центар и придружни сали и објекти, додека договорите за изградба на метрото се поделени на три лота, од кои досега се потпишани два клучни, а во тек се преговори за лот три. Оваа поделба на лотови овозможува непречено спроведување на сите активности и работи на првата фаза од Линија 1, вклучувајќи набавка и производство на машини за ТБМ, ископи и подготвителни работи, изградба на тунели, станици и придружна инфраструктура.

Делегацијата ќе ја продолжи својата посета на Кина со обиколка на производствениот погон на фабриката на Кинеската железничка градежна тешка индустрија (CRCHI), одговорна за производство на ТБМ (ТБМ – машина за дупчење тунели) за потребите на белградското метро. Овие машини, познати и како „кртови“, се клучни за ископување тунели и претставуваат една од најзначајните инвестиции во модерна технологија во рамките на проектот. И двата ТБМ ќе бидат испорачани во Белград во втората половина на 2026 година, со што ќе започне најнапорната и најважната фаза од изградбата на метрото.

Овој сегмент од посетата на Кина е значаен бидејќи ЈКП „Белградско метро и воз“ ќе се запознае со целосната методологија, детали и процедури за производство на машини, на лице место.

„Ова е клучен чекор во имплементацијата на проект што го менува лицето на Белград. Пристигнувањето на TBM-ите го означува почетокот на најсложената и всушност најважната фаза од работите – ископување тунели. Соработката со PowerChina и CRCHI гарантира дека Белград ќе го добие најсовремениот метро систем во овој дел од Европа“, рече директорот на Белградското метро и воз PUK Андреја Младеновиќ.

Претседателот на компанијата Power China Railway, Џанг Хаику, рече дека за таа компанија, која гради метроа во повеќе од 40 светски градови, изградбата на белградското метро е еден од приоритетите и голем предизвик да се претстават во вистинско светло во Европа.

„Изградивме повеќе од илјада километри метро тунели, а само во овој момент, 51 TBM работат на изградбата на метрото во рамките на 16 различни проекти, копајќи тунели со вкупна должина од 260 километри. Во наредниот период, компанијата Power China ќе ги вклучи своите најдобри експерти за да придонесат со своето искуство и знаење за најдобар можен квалитет на изградбата на метрото во вашиот град“, рече тој.

Посетата на Пекинг уште еднаш ја потврдува посветеноста и довербата во стратешкото партнерство меѓу Србија и Кина, со заедничка цел Белград да има ефикасен, безбеден и модерен метро систем до крајот на 2030 година.

Поврзани вести

Останете поврзани
36,851фановикако
11,010следбенициследете
12,358претплатницисе претплатите
Последни написи