Американците ставија кочница на празничниот шопинг

Сообраќајот во американската малопродажба пораснал за половина повеќе во претпразничниот период отколку во 2022 година, открива Mastercard, истакнувајќи дека граѓаните се фокусирале на поволни онлајн понуди и попусти кон крајот на сезоната на шопинг.

Во периодот од 1 ноември до 24 декември сообраќајот пораснал за 3,1 отсто, пресметале во Mastercard. Во истиот период лани тој скокнал за 7,6 отсто.

Бројката се заснова на продажната активност во платежната мрежа на Mastercard и проценките добиени од анкетите за готовина и чек и не е приспособена за инфлацијата.

Продажбата на мало преку Интернет порасна за 6,3 отсто, по 10,6 отсто раст во 2022 година. Во физичките продавници е зголемена за 2,2 отсто.

Пред празниците граѓаните најмногу трошеле на облека, според порастот на сообраќајот за 2,4 отсто. Продажбата на накит и електроника падна за два отсто, односно за 0,4 отсто.

Во услужниот сектор се истакнаа рестораните, при што прометот е зголемен за 7,8 отсто.

„Потрошувачите купуваа многу внимателно оваа празнична сезона“, рече Мишел Мајер, главен економист во Економскиот институт на Mastercard.

Поврзани вести

Останете поврзани
36,851фановикако
11,010следбенициследете
12,358претплатницисе претплатите
Последни написи