Адидас ги нуди патиките на Канје Вест по „најниска“ цена на трошоците за производство

Компанијата Адидас објави дека планира да ги продаде преостанатите залихи на патиките Yeezy, кои се дизајнирани и произведени во поранешно партнерство со американскиот рапер и моден дизајнер Канје Вест, пишува Кликс.ба.

Адидас ги прекина врските со Вест, кој е познат и како Је, уште во 2022 година по серијата антисемитски коментари што ги напиша на социјалните мрежи. И покрај тоа, побарувачката за неговите патики не е намалена и тие се уште се многу популарни во препродажбата. Одлуката ја донесе Адидас откако флуктуациите на девизниот курс ја чинеа компанијата една милијарда евра.

Минатата година, финансиите на германскиот производител на спортска облека беа погодени од прекинот на бизнисот со брендот Yeezy и намалувањето на цената за да се намали залихата, се вели во соопштението на Адидас. И покрај значителните тешкотии, Адидас оствари оперативен профит од 268 милиони евра во 2023 година и очекува таа сума да биде речиси двојно поголема оваа година.

„Подобрувањето е резултат на подобрите оперативни перформанси од околу 100 милиони евра и одлуката да не се отпише залихите на патиките Yeezy во вредност од 268 милиони евра“, изјави извршниот директор на Адидас Бјорн Гулден.

Тој беше донесен на почетокот на 2023 година од конкурентската компанија Пума за да започне пресврт во Адидас откако компанијата имаше непродадени патики вредни околу 1,2 милијарди долари по прекинот на соработката со брендот Yeezy.

Иако компанијата продаде дел од својот инвентар минатата година, нето-продажбите од тоа партнерство беа за околу 450 милиони евра помали отколку во 2022 година.

Адидас соопшти дека сега планира да ги продаде своите преостанати залихи на патики Yeezy по најниските цени на трошоците за производство, бидејќи се обидува да ги надомести загубите од некогаш профитабилното партнерство.

Сепак, најновите проценки на компанијата сè уште вклучуваат потенцијален отпис на преостанатите производи на Yeezy, кој би чинел околу 300 милиони евра.

Од Адидас велат дека се погодени и од девалвацијата на аргентинскиот пезос. Новиот аргентински претседател Хавиер Милеи ја девалвираше валутата на земјата за повеќе од 50 отсто во декември минатата година, како дел од „терапијата со економски шок“ за која рече дека и е потребна на земјата.

„Адидас“ предупреди и дека девалвацијата ќе влијае врз нејзиниот профит и оваа година. Компанијата со децении произведува дресови за аргентинскиот фудбалски тим.

Минатата недела „Пума“ соопшти дека девалвацијата на аргентинската валута влијаела и на нејзините финансиски резултати, бидејќи овој регион е најголемиот и најбрзо растечки пазар.

Поврзани вести

Останете поврзани
36,851фановикако
11,010следбенициследете
12,358претплатницисе претплатите
Последни написи